Yleistä
AF-koti verkkokauppa myy tuotteita yksityishenkilöille, sekä yrityksille.
Otathan huomioon, että verkkokaupan tuotekuvat ja värit voivat poiketa hieman todellisista tuotteista kuvateknisistä syistä.
Tehdessäsi suurempia tilauksia suosittelemme asiointia puhelimitse, sähköpostitse tai kivijalkamyymälässämme. Suositus koskee etenkin yritysten välisiä kauppoja.
Yleiskatsaus
Tuotteiden vaihto- ja palautusoikeus on 14 päivää alkaen vastaanottohetkestä. 14 päivän jälkeen emme ole enää sitoutuneita korvaamaan täyttä summaa tai vastaanottamaan tuotetta.
Jotta tuote on kelvollinen palautettavaksi, on sen oltava samassa kunnossa, kuin vastaanotettaessa. Tuote tulee olla pakattuna alkuperäispakkaukseen.
Hyväksyttyyn palautukseen lukeutumattomat tuotteet:
- Lahjakortit
- Hygieniatuotteet
Palautettaessa sinulla tulee olla tosite ostosta tai kyetä muulla tavoin osoittamaan ostostapahtuma. Käsittelemme EI tositteelliset tapaukset tapauskohtaisesti.
Älä palauta tuotetta valmistajalle.
Mikäli havaitset vastaanottamastasi tuotteessa puutteita (esimerkiksi huonekalun kokoamiseen liittyviä osia) otathan yhteyttä asiakaspalveluun, ennen kuin palautat tuotteen.
Toimituksessa aiheutunut vaurio
Mikäli tuotetta vastaanottaessa havaitset vaurion, pyydämme ottamaan vauriosta kuvan, sekä merkitsemään sen rahtikirjaan. Tarkista tuote huolellisesti vastaanotettaessa. AF-koti ei vastaa tuotteen kuljetusvaurioista. Noudatamme kuluttajansuojalain velvoitteita.
Palautus
Kun palauttamasi tuote on vastaanotettu ja tarkastettu, lähetämme sinulle ilmoituksen sähköpostiin. Ilmoitamme myös, onko palautus hyväksytty vai hylätty.
Palautus hyväksytty: suorittamasi maksu palautetusta tuotteesta hyvitetään automaattisesti tilillesi. Hyvitys näkyy tililläsi muutaman päivän kuluessa.
Myöhästynyt tai puuttuva hyvitys
Jos et ole vastaanottanut hyvitystä vielä, ensiksi pyydämme tarkistamaan pankkitilisi uudestaan.
Hyvityksen käsittely vie muutaman päivän ennen tililläsi näkymistä.
Ota yhteyttä pankkiisi.
Mikäli olet suorittanut edellä mainitut toimenpiteet, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Alennetut tuotteet
Palautus koskee vain normaalihintaisia tuotteita. Ei koske alennus-, löytö- tai poistotuotteita.
Vaihto
Korvaamme tuotteen uudella vain, mikäli tarkastuksemme jälkeen havaitsemme tuotteen olevan myyntikelvoton. Tuotteen vaihtoon liittyvissä asioissa pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme joko sähköpostitse tai puhelimitse.
Palautuksen toimitus
Palautettavan tuotteen lähetys osoitteeseen: Hallitie 2, 99800 Ivalo
Mikäli palautuksesta aiheutuu postituskuluja, otamme ne huomioon mahdollisessa hyvityksessä.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Sähköposti: myynti@afkoti.fi, Puhelin: (016) 667 707.